پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151390
افتتاح مرکز روان‌درماني داعش!+عکس
تاریخ انتشار : 1394/02/16 08:19:30
نمایش : 1433
داعش با هدف جلوگيري از فرار روزافزون نيروهاي خود، يک مرکز روان‌درماني در موصل راه‌اندازي کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جبهه جهاني مستضعفين نوشت: گروهک تروريستي داعش باهدف بهبود رواني عناصر خود و جلوگيري از فرار آنان، مرکز روانکاوي در شهر موصل راه‌اندازي کرده است.

سايت خبري «اخبار اليوم» عراق در اين‌باره گزارش داد، داعش با افتتاح اين مرکز روانکاوي به نام «مرکز إعادة التأهيل و الإرشاد» به بهبود شرايط رواني تروريست‌هاي خود مشغول است.
بنا‌بر‌اعلام يک منبع محلي، حدود 170 تروريست فراري هم‌اکنون در اين مرکز در حال گذراندن دوره روان‌درماني هستند.

 



 
تعدادي از اعضاي اين گروهک تروريستي ضمن انتقاد از روند سران خود اعلام کردند، داعش از هدف اصلي خود که برپايي خلافت بوده، دور شده است و نيروهاي خود را صرف جمع‌آوري پول و ماشين‌هاي لوکس مي‌کند.
گفتني است مبارزات شجاعانه گروه‌هاي مردمي با داعش و شکست روزافزون اين گروهک تروريستي و عقب‌نشيني از مناطق تحت سيطره خود از دلايل فرار تروريست‌ها بوده است و اين گروهک با چنين اقداماتي سعي در بازگرداندن نيروهاي خود و تداوم حکومت تروريستي خود دارد؛ در حالي‌که حتي حاميان اصلي داعش نيز ديگر متوجه شده‌اند که عمر اين گروهک تروريستي در حال پايان است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html